søndag 3. desember 2006

Søndags drodling...

Noen ganger så klarer jeg å prestere å få fylleangst uten å ha vært på fylla. Det merkelige er at jeg som regel ikke ha fylleangst, selv ikke når jeg har vært ute å fantet. Men hvs jeg får det så får jeg det gjerne i sånne situasjoner som nå. I går var jeg med babe på fest som har vært planlagt i lange tider. Jeg kjente med hele meg at jeg ikke burde blitt med, men har man lovet osv...Så jeg pynter meg og ser forsåvidt veldig bra ut, men jeg går hele tiden med en sånn hylende følse inni meg av at her passer jeg ikke inn. Her er jeg en stor orange ape blant pene myke pusekatter. Å dette handler ikke om at det er noe galt med pene myke pusekatter, dette handler om min evne,eller manlende evne til å tilpasse meg, min dårlige selvtillit og min følse av å være malplassert og misstilpass...Jeg passer bare ikke inn.

Jeg er rett og slett bare litt liten og lei meg om dagen...men det går over det også, jeg kommer meg ovenpå igjen. Men hater bare intenst å havne på dette planet her. For det er en stor del av meg dette her som jeg har jobbet hardt med å skyve vekk. Jeg vil ikke være den slaskepotten som alltid har dårlig samvittighet, som aldri tør å si ifra eller som aldri bli sint osv. Jeg kjenner at jeg har lyst til å be hele verden dra til helvete og slutte å putte meg i bås eller kritisere meg for jeg klarer så fint å putte meg selv i bås og jeg klarer så fint å selv kritisere meg selv! Så gi beng i det! Det er også en av tingene jeg jobber så hardt med å kutte ut med. Jeg prøver slutte å banke meg selv opp hele tiden...

Såh dette var dagens lille angs,deppa og kjipe sukk fra Slaskepott!

Ingen kommentarer: