tirsdag 12. desember 2006

Snart i mål....


Jeg har seriøst trevler på fingrene, og papercut jeg ikke vil snakke om en gang etter all julehandler\julgaveinnpakkning. I går når jeg gikk siste runden så var det sånn at damene i butikken mente at jeg trengte å komme meg hjem....

Ja å en ting til alle de nerde butikkene der ute! Bare fordi dere er en variant av Heia Tufte (ikke alle selvsagt) så behøver dere ikke være fiendtlige mot alt hunnkjønn som kommer inn i butikken deres uten mannlig følge vet du! Å få meg til å føle meg dum når jeg skal bruke M-Y-E penger i butikken din syntes jeg er ganske teit. Dette er ikke første gang jeg handler hos dere, å det er det samme hver gang! For vet du hva hvis jeg hadde vært uhøfelig og slem så skulle jeg ha skjønt det. Men jeg spør pent om dere har denne her fordi kjæresten min ønsker seg sånn, men jeg forstår ikke helt hva det er. Kan du hjelpe meg å forklare med det så jeg slipper å føle emg så dum? Å så kommer en lengere tirade om hvilke produkt jeg eeeeeeeeeegentlig burde kjøpt osv osv pluss at du bruker duste uttryk som "data friendly" Alt dette koster selvsagt dobbelt så mye som det jeg hadde planlagt å bruke i utgangspunktet! Så nå jeg sier tusen takk for infoen, men jeg tror jeg bare skal holde meg til det som sto på lappen min jeg, så ser du på meg å bli sur. Vell drit å dra! Jeg handler ikke hos dere neste gang!

Så langt så vell...jeg har noen får pakker igjen å pakke inn, og jeg skal være så fornøyd når jeg er ferdig. Babe holder seg kloklig i bakgrunn, men jeg ser heller ikke at han tilbyr seg å hjelpe på de tingene han kunne. Jeg tror han føler at han kan slippe fordi jeg har brukt så mye penger på gaver i år at hvis jegk lager så kan han bare bruke det kortet mot meg....å det har han jo i grunn rett i. Grrr

Jeg har hatt lyst på pinnekjøtt i 14 dager når, men pga alt mulig så har jeg ikke rukket å lage det. Så i dag SKAL jeg gå¨å handle pinnekjøtt sånn at vi kan ha det i morgen. Å jeg driter i hele slankekuren da. Får bare være feit da!

Grr fra Slaskepott på alt for mange kilo!

Ingen kommentarer: