fredag 22. desember 2006

Jule mage!


Dr var den ja juleomgansyken. Jeg har ligget flatt ut it re dager, noe som passer særs dårlig når det er en million ting som skal fikses. Blant annet det å hente bestemors sine hatter som jeg har bestillt fra tyskland. Bortsett fra den lille streken i regningen at den er send til en Karl V og ikke til meg...altså et jentenavn! Men det ordner seg vell sikkert det også. Så bærer det rett av gårde til gardermoen for å hente onkel fra Italia. Kjenner jeg godt kunne ha latt det være i dag. Men når han ikke kan et ord engelsk så er det litt vrient. Pluss at det er en grenerell nekt for å lære seg hvordan man går de hundre meterene til den perongen hvor det jo faktisk KUN går tog til Skien, å selv om kan ikke kan språket så har han jo tross alt gjort dette såpass mange ganger nå at det burde være mulig å ha lært seg det nå osv. Men men vanskelig å få gammel grinebiter ut av rutinene gitt. Samtidig som jeg kjenner at jeg godt kunne ha tilbrakt denne julen på det lille rommet for å si det sånn!


Men dette blir bra....sa hun lettere hysterisk i stemmen!

Ingen kommentarer: