onsdag 6. desember 2006

Jeg fikk en liten mail!

Det har blitt sendt ut endel sånne mailer som dette i det siste hvor man skal fylle inn svarene osv. Så istedenfor å sende den i hytt å pine ( ja Marchmusa den ble sendt ved en feiltagelse til deg!) Så legger jeg den ut svarene mine her jeg! Så for de som har mail adressen min og får akkutt lyst til å fylle ut om seg selv så gjør gjerne det, gi meg gjerne også beskjed om du vil ha den publisert her, jeg legger den selvfølgelig ikke ut uten at jeg får beskjed om det!

God lesing ;)


1. Hvor bor du? Grunerløkka....kan fort bli omtalt som grünerløkka handikapp zoo.

2. Hva arbeider du med? Salg og markedsføringa v Billettserivce AS sine hjemmesider....jobber også med å opparbeide tålmodighet

3. Hvilken bok leser du akkurat nå? Beretning om beskyttelse av Erik Fosnes Hansen. Er litt små forvirra over de tre eller fire historiene i samme bok, men stoler fortsatt blindt på at det blir oppsummering på slutten.

4. Hvilken artist ligger i cd-spilleren din? nuhvell så har jeg ikke cd spiller om dagen men hører psykt mye på www.pandora.com om dagen å der går det mye i sixteen horse powers.

5. Hvilket motiv har din musematte? Motiv.....? løpende gråtende hester i motvind! Jadda veldig harry har ikke valgt den selv..fikk den på jobb!!!!

6. Hva er ditt favorittbrettspill? Ute må bli freesbee og innespill blir backgammon

7. Ditt favorittblad? M, litt lei Pondus og Nemi syntes jeg har tapt seg gruuuuuusomt!

8. Favoritt duft? Solvarm hud og julesnø lukt!

9. Yndlingslyd? maling fra pusen min.

10. Verste følelse i verden? Følsen av å strekke seg så langt man klarer men det er bare ikke bra nok, eller det betyr ikke en dritt for noen.

11. Hva er det første du tenker på når du våkner om morgenen? Trøtt,vondt,kjipt, VIL IKKE, vil sove mer, kjæresten min er varm og fin å bruke som pute...

12. Yndlings farge? Rød

13. Hvor mange ganger rekker telefonen å ringe før du tar den? Det har jeg aldri tenkt over!

14. Hvis du av en eller annen grunn skulle skifte for- eller etternavn, hva skulle du da hete? Da måtte det blitt å faktisk bytte til Tine etternavnet kvitter jeg meg aldri med.

15. Hva skal ditt barn hete/dine barn hete? Nå har jeg barn og han heter Hyenebarnet her på siden min i hvertfall. Vi har hatt noen navnplaner men NOEN rapper mer en det som pent er så det vil jeg ikke si!

16. De(n) viktigste "ting" i din verden?Å ha det godt, ha det godt med Babe, ha gode venner som jeg bryr meg om og som jeg vet at bryr seg om meg. God mat, god musikk. Å selvfølgelig å være frisk...det er en klisje men for meg er det j¤¤¤¤ viktig.

17. Favorittmat akkurat nå? Hvordan skal jeg svare på det det kommer helt an på dagsformen!

18. Sjokolade eller vaniljeis? Sjokkis så klart!

19. Liker du å kjøre fort? Nei

20. Sover du med en bamse e.l. i senga, og har den et navn? Nei mer enn nok med Babe og swiffer i fotenden

21. Tordenvær- flott, eller skremmende? Deilig!

22. Hvilket merke var din første bil? Hoi...jeg har ikke lappen, men eneste bilen jeg har hatt som babe forøvrig kjørte og ikke jeg var en SkrOpel!

23. Hvis du kunne velge å møte en bestemt person (død eller levende)? Farfar bare en gang til...

25. Favorit drink/alkohol? Musserende, mojito og iskald boks cola dagen der på.

26. Hva er ditt stjernetegn? Jomfru

27. Spiser du stilken på broccolien? ja...hva slags spørsmål er det!?!?

28. Hvis du kunne velge et hvilket som helst yrke, hva skulle det være? Musiker...eller mer spesifisert vokalist.

29. Hund eller katt? Katt så klart!

30. Har du noensinne vært forelsket? Ja opp etter ørene flere ganger. Det som er fint nå er at jeg blir forelsket om og om igjen i samme mannen!

31. Under sengen din finnes det? Hybel elefanter, noen pappesker med bøker og musikk og sikkert en hel haug med ting jeg ikke har oversikt over!.

34. Hvilken sport ser du helst på tv? Svømming

35. Nevn et karakteristisk trekk ved den personen som sendte deg denne mailen? Champagne piken min er sprudle å det sier vell sitt! :)

36. Hvem/hva kan gjøre deg lykkelig? Har jeg ikke alt svart på dette? Se nummer 16! Men jeg kan jo legge til at å nå målene mine gjør meg barnslig lykkelig

37. Hvilke huslige prosjekter eller annet opptar deg mye for tiden? Soving...mye soving og mye dårlig samvittighet for alt mulig som burde vært gjort!

38. Hva var den siste filmen du så på kino? Happy feet....fiiine pingvinene. I love Rrrramon!

39. Hvem av dine venner er du mest misunnelig på for øyeblikket? hmm ingen i grunn...

40. Hvem tror du, det er mest sannsynlig at svarer først? Champis piken min det har du helt rett i her er mine svar. Jeg for min del må være ærlig å si at jeg tviler på at jeg får svar fra noen!

41. Hvem svarer sist? Dette blir jo mye av det samme svare som nummer 40!

Slaskepott har talt!

2 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Hehe, takk, snille... for at du skriver at jeg er sprudle. Jeg har jo ikke vært SÅ sprudle i det siste, mener jeg. Men bare vent;)

Slaskepott sa...

Jeg ser at du er sprudle inni deg vennen min :) når man vet at sprudle er basisen så er det mye lettere å være venn når man ikke orker og sprudle også ¤klemmer deg masse¤